SOFTVERSKA REŠENJA

SOFTVERSKA REŠENJA

SOFTVERSKA REŠENJA ZA PRODUKTIVNIJE I OPTIMALNIJE POSLOVANJE

TeleGroup u domenu softverskih aplikacija korisnicima isporučuje kompletna rešenja za efikasnije, optimalnije i produktivnije poslovanje. Ovi softverski alati omogućavaju preduzećima automatizovano upravljanje mrežom, korisničkim podacima, magacinskim poslovanjem kao i efikasnije iskorišćenje komunikacionih i IT resursa.
U kreiranju najoptimalnijih rešenja za potrebe korisnika, TeleGroup sarađuje sa vodećim svetskim proizvođačima tehnologija kao što su Microsoft, IBM, NICE Systems, Alcatel-Lucent, Aastra, Passport, Lasting Software i drugi. Naši softverski inženjeri prilagođavaju rešenja proizvođača specifičnim poslovnim procesima korisnika, vrše analizu rada aplikacija i optimizaciju, kao i implementaciju softvera u korisničkom IT okruženju. Pored toga vrši se unapređenje softvera u skladu sa dinamičnim biznis okruženjem i zahtevima korisnika.
TeleGroup ekspertski tim se bavi i razvojem vlastitih aplikacija koje nalaze primenu u mCommerce tržišnom segmentu. Jedan od naših razvoja je mPayment aplikacija, koja je u saradnji sa softverskom kućom DunavNet uspešno plasirana na srpskom tržištu i omogućava plaćanje računa za komunalne i druge usluge mobilnim telefonom. TeleGroup je implementirao i prilagodio različita softverska rešenja za potrebe kompanija i institucija kao što su Jugoistok, Elektrovojvodina, Lames Group, JP Objedinjena naplata Niš, Peštan, Komercijalna Banka Banja Luka, BIB Banka, Jubmes Banka, Uniqa osiguranje i mnoge druge...

Portfolio poslovnih softvera i aplikacija

  • Microsoft rešenja
  • Softveri za objedinjene komunikacije 
  • Softver za nadzor mreže
  • Softver za upravljanje IT servisima
  • Back up aplikacije
  • Softveri za upravljanje magacinskim poslovanjem (WMS)
  • Softver za upravljanje osnovnim sredstvima (Asset Management)
  • mPayment
  • IT Security softverska re[enja
  • Softver za automatsko prepoznavanje tablica
  • Upravljanje dokumentima (Document Management System)
  • WAN optimizacija

     

Microsoft rešenja

TeleGroup nudi niz rešenja zasnovanih na Microsoft tehnologijama od kojih izdvajamo:

  • Microsoft Active Directory
  • Microsoft High Availability rešenja za kritične servise (Microsoft Failover Clustering, Network Load Balancing) 
  • Microsoft Exchange Email Server
  • Microsoft Hyper-V virtuelizacija
  • Microsoft SharePoint
  • Microsoft Lync
  • Microsoft Office 365

Za sva navedena rešenja po sistemu ključ u ruke  nudimo usluge konsaltinga, projektovanja i implementacije.

Microsft Exchange Server 2013 platforma za isporuku poslovne e-pošte, kalendara i kontakata na računar, telefon i u pretraživač. Obezbeđuje novi nivo pouzdanosti i smanjuje kompleksnost infrastrukture uz jednostavniji pristup i veliku dostupnost, pri čemu je oporavak sistema (Disaster Recovery) brži, jer su osetljive i poverljive informacije sve vreme zaštićene.

Prednosti u odnosu na prethodne generacije servera:

  • Exchange model sastavnog bloka pojednostavljuje primenu u svim opsezima, standardizuje veliku dostupnost i klijentsko raspoređivanje opterećenja, ali i poboljšava međuoperativnost između različitih verzija.
  • Duži rad bez prekida se ostvaruje zahvaljujući kraćem vremenu preuzimanja posla i podršci za više baza podataka po volumenu.

Exchange Server 2013

  • Ugrađeno nadgledanje i upravljana dostupnost uključuju funkcije za samooporavak koje automatski čuvaju vaš rad kada dođe do otkaza rada sistema.
  • Pojednostavljene opcije raspoređivanja opterećenja poboljšavaju fleksibilnost i ostvaruju ravnotežu uz smanjene troškove.
  • Smanjeni troškovi skladištenja uz veće, povoljnije disk jedinice.

  • Mogućnosti sprečavanja gubitka podataka sprečavaju korisnike da greškom pošalju osetljive informacije neovlašćenim osobama i informišu ih o internim smernicama usaglašenosti.
  • Čuvajte sve važne podatke na jednom mestu tako što ćete korisnicima dodeliti sanduče za arhiviranje na licu mesta 
  • Pokrenite e-otkrivanje na licu mesta za Exchange, SharePoint i Lync podatke sa jednog interfejsa preko centra za e-otkrivanje.
  • Smernice za mobilne uređaje vam omogućavaju da kreirate liste odobrenih mobilnih uređaja, nametnete zaključavanje PIN kodom i uklonite poverljive podatke kompanije sa izgubljenih telefona.
  • Pređite na oblak pod svojim uslovima sa raznim mogućnostima pune primene – bez obzira da li to radite lokalno, u oblaku ili nešto između ta dva.

Microsoft SharePoint 2013 platforma za skladištenje, organizovanje, deljenje i pristupanje informacijama sa gotovo svakog uređaja. Uključuje sve funkcije tehnologije SharePoint Foundation, plus dodatne mogućnosti, kao što su „Upravljanje poslovnim sadržajima“, izveštavanje, pretraživanje, lične lokacije i feed za vesti.
SharePoint 2013

Deljenje sadržaja

  • Delite ideje, otkrivajte odgovore i pratite ono što rade vaše kolege pomoću novih društvenih funkcija širom sistema SharePoint i budite u kontaktu sa kolegama korišćenjem mobilnog telefona ili tablet uređaja
  • Objavljujte sadržaj na lokaciji SharePoint iz bilo koje Office aplikacije i delite sa osobama unutar i izvan organizacije u nekoliko jednostavnih koraka

Organizovanje

  • Organizujte sve projekte i zadatke da biste dobili uvid u predstojeće isporuke u sistemu SharePoint i programima Outlook i Microsoft Project.
  • Podesite novu lokaciju tima za nekoliko minuta, pratite beleške sa sastanka i generišite e-poštu tima i dokumenta na jednom mestu.
  • Sinhronizujte sadržaj iz sistema SharePoint sa radnom površinom pomoću usluge SkyDrive Pro, tako da vam dokumenti budu na dohvat ruke, čak i kada ste van mreže.

Upravljanje

  • Upravljanje troškovima - smanjite troškove infrastrukture i proširite mogućnosti deljenja sadržaja pokretanjem sistema SharePoint u oblaku pomoću Office 365.
  • Upravljanje rizikom - nove mogućnosti arhiviranja, e-otkrivanja i upravljanja događajem preko sistema SharePoint, Exchange i Lync.
  • Upravljanje vremenom - trošite više vremena na uvođenje inovacije, a manje na upravljanje infrastrukturom zahvaljujući naprednijim mogućnostima SharePoint skale, performansama i opcijama za upravljanje.

Microsoft Windows Server 2012 redefiniše kategoriju servera, jer sadrži veliki broj novih funkcionalnosti i poboljšanja kao što su virtuelizacija, umrežavanje, skladištenje, arhiviranje, čuvanje podataka, korisničko iskustvo, Cloud computing, automatizacija i mnoge druge. Poslovnim sistemima svih veličina omogućava da transformišu IT operacije i smanje troškove.

Microsoft Lync 2013 platforma za objedinjene komunikacije namenjena preduzećima svih veličina. Koristi se za poslovnu komunikaciju i interoperabilna je sa Windows 8, ali i drugim operativnim sistemima koji se koriste na mobilnim uređajima. Omogućava telefoniranje, video konferencijske sastanke, Instant Messaging, Presence razmenu video sadržaja i slično. Lync korisnici mogu da se povežu sa svima koristeći Skype, što im omogućava da komuniciraju sa stotinama miliona osoba širom sveta. TeleGroup kao regionalni partner kompanije Polycom, korisnicima nudi i SIP terminale optimizovane za rad u Lync okruženju, čime se poslovanje podiže na viši nivo i obezbeđuju audio i video - konferencijske veze HD kvaliteta.


Office 365
Office 365 za mala, srednja i velika preduzeća
korisnicima omogućava upotrebu Office aplikacija, optimizovanih za njihove mobilne uređaje, tako da mogu da rade punim kapacitetom bez obzira na to gde se nalaze.
Koristite Office gotovo na svim mestima. Zahvaljujući novom strimingu Office aplikacija, ne morate da čekate da se Office instalira ili da prestanete sa radom da biste primili ispravke za Office. Osim toga, nova verzija Office paketa može da se instalira uporedo sa prethodnim verzijama.Postavke koje se prenose. Nedavni dokumenti, postavke i prilagođeni rečnici prate vaš Office 365 nalog, što znači da odmah možete da nastavite tamo gde ste stali, bez obzira na to koji uređaj koristite.

  • Office Web Apps. Unapređene Word, Excel, PowerPoint i OneNote aplikacije omogućavaju vam da radite na većem broju uređaja, direktno u pretraživaču. Korisnici mogu istovremeno da rade na istoj datoteci, što pojednostavljuje korišćenje različitih verzija.
  • Unapredite zaštitu podataka preduzeća i usaglasite poslovanje koristeći alate za zaštitu i bezbednost namenjene velikim preduzećima.
  • Objedinjeno e-otkrivanje omogućava pretraživanje podataka koje skladište Exchange, SharePoint i Lync i integriše se sa naprednim zadržavanjem i arhiviranjem. 
  • Sprečavanje gubitka podataka omogućava kreiranje smernica za sprečavanje gubitka podataka i upotrebu predložaka za zaštitu osetljivih informacija. Ova funkcija integrisana sa Outlook programom obaveštava korisnike u čemu su pogrešili pre nego što pošalju e-poruku.
  • Kontrolisan pristup informacijama. Omogućite Rights Management servise i kreirajte smernice za ograničavanje pristupa dokumentima i e-pošti u okviru organizacije
  • Smanjite troškove za IT održavanje i prestanite da instalirate patch-eve na serverima. Office 365 obezbeđuje administraciju koju u velikoj meri možete sami da konfigurišete, kao i zagarantovanu dostupnost usluga 99,9% vremena, što je finansijski podržano SLA ugovorom, omogućavajući vam da se fokusirate na razvoj vlastitog biznisa.

Aplikacije za objedinjene komunikacije

  • Aplikacije za kontakt centre
  • Aplikacije za CTI, kompjutersko-telefonsku integraciju
  • Voice Mail aplikacije
  • Softphone aplikacije
  • Aplikacije za centralni kompanijski imenik
  • Aplikacije za upravljanje posetama
  • Aplikacije za telefonske operatere
  • Aplikacije za integraciju pametnih telefona u kompanijsku infrastrukturu objedinjenih komunikacija
  • Aplikacije za prikupljanje, memorisanje i analizu nestrukturiranih podataka

Izdvajamo aplikacije sledećih proizvođača

Softver za nadzor mreže 

Velika ekspanzija IT infrastrukture u savremenom poslovanju primorala je IT menadžere da razmatraju načine za optimizaciju vremena svojih zaposlenih i olakšaju sebi upravljanje i monitoring svih delova IT sistema. TeleGroup svojim korisnicima nudi rešenja bazirana na IBM Tivoli Netcool i Network Manager platformi uz optimizaciju i prilagođenje potrebama korisnika. Implementacijom ovakvih sistema kod korisnika omogućava se zaposlenima u IT sektoru da predvide, dijagnostikuju i efikasno otklone probleme u radu IT infrastrukture.

Osnovne karakteristike IBM Netcool i Network Manager platforme

  • Centralizovano upravljanje složenim IT i mrežnim operacijama, uključujući i poslovne aplikacije, mrežne i security uređaje, Internet protokole...
  • Optimizovana dostupnost usluge i povećana pouzdanost kroz automatsku korelaciju događaja, sa mogućnošću izolacije i brzog rešavanja problema bez obzira na lokaciju
  • Objedinjavanje podataka iz mreže u Web Dashboard okruženje sa prikazivanjem događaja i servisa u realnom vremenu 
  • Otkrivanje logičke povezanosti između uređaja, uključujući virtualne privatne mreže (VPN), virtualne lokalne mreže (VLAN), Asynchronous Transfer Mode (ATM), Frame Relay i Multi-Protocol Label Switching (MPLS)
  • Obezbeđuje precizne podatke o mrežnim povezivanjima, dostupnosti, performansama i korišćenju elemenata IT sistema u realnom vremenu
  • Mogućnost integracije sa IBM Tivoli Monitoring familijom proizvoda i proaktivno merenje performansi servisa i korisničkog iskustva kod poslovnih aplikacija, kao i praćenje Tivoli Omnibus i Network Manager aplikacije
  • Jednostavna integracija sa ostalim operativnim sistemima i kritičnim aplikacijama za praćenje kompanijskih procesa

Pored IBM Tivoli platforme, u našoj ponudi su i softverska rešenja izraelskog proizvođača NICE Systems.

Softver za upravljanje IT servisima 

U ovoj oblasti TeleGroup preporučuje IBM Control Desk rešenje, koje se smatra jednim od lidera u oblasti poslovnih softvera za upravljanje IT servisima na globalnom tržištu.Osnovni cilj implementacije IBM Control Desk rešenja je uspostavljanje modernog Service Desk-a, koji treba da omogući efikasnu podršku korisnicima IT servisa unutar preduzeća, kroz prilagođavanje najboljih ITIL praksi poslovnim i kadrovskim kapacitetima Korisnika. Povećanje efikasnosti kroz jednostavnost, nedvosmislenost i uniformnost načina na koji se isporučuju IT usluge, uvođenje relevantnih metrika i redovno preispitivanje efikasnosti i kvaliteta, povećanje transparentnosti ka krajnjim korisnicima i stvaranje baze za implementaciju ostalih relevantnih ITIL procesa (asset&configuration management, release management, financial management itd.) samo su neki od vodećih principa na kojima se bazira IBM Control Desk (ICD) rešenje.

Postignuta i očekivana poboljšanja:

  • Smanjenje broja zahteva i incidenata koji stižu do IT podrške usled formiranja kvalitetnog Self Service portala sa bazom znanja za samopomoć
  • Smanjenje vremena obrade različitih tipova tiketa usled:
    • Objedinjenja svih kanala prijave u jedinstvenu bazu tiketa
    • Bolje validacije kompletnosti ulaznih podataka
    • Preciznog algoritma rešavanja čestih tipova problema
    • Jasnog razgraničenja odgovornosti
    • Uvida u bazu znanja i prethodnih rešenja
    • Automatizacije rutiranja i podrške u rešavanju problema
    • Uvida u metrike procesa i optimizacije na osnovu analitike istih
  • Umanjenje rizika nastalih usled aktivnosti na IT infrastrukturi i aplikacijama
  • Jasno definisanje resursa, cene i trajanja pružanja individualnih IT usluga, što omogućava procenu potrebnih resursa za željeni nivo podrške
  • Spremnost za podršku uvođenju SLA za pojedine usluge
  • Spremnost za formiranje CMDB baze

Uz odgovarajuće izveštavanje, Service Desk rešenje obezbeđuje bolji uvid u stanje informacionog sistema Korisnika i ukazuje na kritične tačake i preduslove za unapređenje procesa.

Back up aplikacije

Sa porastom količine podataka koje svako preduzeće generiše  javlja se problem čuvanja podataka. U slučaju gubitka podataka preduzećima je potrebno sve više vremena za oporavak sistema čime se prekida kontinuitet poslovnog procesa i generišu troškovi. Back up aplikacije upravo omogućavaju da se vreme potrebno za oporavak sistema značajno smanji, minimizuje gubitak podataka i ostvare značajne uštede.

U ovoj oblasti TeleGroup nudi IBM Tivoli Storage Manager aplikaciju koja pruža širok spektar mogućnosti za centralizovano upravljanje sistemima za skladištenje podataka i pomaže kompanijama da lakše upravljaju sve većom količinom podataka.

Karakteristike IBM Tivoli Storage Manager aplikacije

  • Jednostavna zaštita i upravljanje podacima 
  • Obezbeđivanje kontinuiteta poslovanja tako što skraćuje vreme potrebno za data back up i recovery i veća raspoloživost aplikacija
  • Koristi deduplikaciju podataka i hijerarhiju storage sistema kako bi se povećala efikasnost sistema i sačuvali resursi
  • Obezbeđuje visoku sigurnost podataka kroz inovativan pristup podacima i enkripciji 
  • Bolji uvid u stanje sistema kroz napredan monitoring i izveštavanje

Softver za upravljanje magacinskim poslovanjem 

U oblasti softvera za upravljanje magacinskim poslovanjem TeleGroup nudi rešenje kompanije Delicom

 

Softver za upravljanje magacinskim poslovanjem (WMS)

Iz naše ponude izdvajamo dva proizvoda Delisoft i Passport Stock. Reč je o aplikacijama za upravljanje magacinskim poslovanjem (Warehouse Management System - WMS) koje omogućavaju automatizaciju magacinskog poslovanja, veću efikasnost rada magacinskih radnika kao i optimizaciju ukupnih troškova.

Pomenuta softverska rešenja su modularna i jednostavna za prilagođavanje specifičnim poslovnim procesima svakog pojedinačnog korisnika. Sastoje se od serverske i mobilne aplikacije koje komuniciraju preko Wi-Fi mreže ili sinhronizacijom baza prilikom povezivanja servera sa mobilnim terminalom žičnim putem. Ova rešenja se baziraju na Microsoft SQL platformi, prilagođena su za rad u Windows Mobile OS okruženju i kompatibilna su sa ERP sistemima bilo kog proizvođača.

TeleGroup u ovoj oblasti pruža kompletnu uslugu od inženjeringa logističkih procesa, prilagođavanja i implementacije WMS softvera, preko isporuke Motorola mobilnih terminala i Wi-Fi opreme za bežičnu lokalnu mrežu.

FUNKCIONALNOSTI
  • Praćenje i prijem robe korišćenjem narudžbenice
  • Smeštanje robe na definisanu lokaciju
  • Praćenje stanja robe na osnovu lokacije i bar koda
  • Izdavanje robe prema klijentima ili na osnovu fakture / otpremnice
  • Praćenje cene koštanja robe i informacija o dobavljačima
  • Kategorizacija robe zatim jednostavno, efikasno i pouzdano vršenje popisa magacina
  • Usklađivanje fizičkog popisa sa stanjem u knjigama
  • Praćenje robe koja se sastoji iz delova
  • FIFO kontrola
  • Kreiranje lista roba, materijala i pakovanja
  • Generisanje raznih vrsta izveštaja
  • Izvoz podataka u obliku Excel tabele, teksta, HTML-a...
  • Štampanje bar kodova lokacije, artikala...
  • Jednostavan za upotrebu, prilagođavanja se vrše bez potrebe za programerskim veštinama
  • Aplikacije se sastoje od serverske aplikacije i aplikacije za mobilni terminal

Softver za upravljanje osnovnim sredstvima


IBM Maximo Asset Management softver

IBM Maximo Asset ManagementU ovoj oblasti TeleGroup preporučuje IBM Maximo Asset Management rešenje, koje prema Gartnerovom magičnom kvadrantu, spada u red najkvalitetnijih poslovnih softvera za centralizovano upravljanje ukupnim resursima preduzeća ili organizacije na globalnom tržištu, bilo da se radi o fiksnim ili pokretnim osnovnim sredstvima. Upravljanje se odvija na jedinstvenoj softverskoj platformi, čime se postiže visok stepen automatizacije poslovnih procesa i utiče na povećanje produktivnosti organizacije. IBM Maximo Asset Management softver je izgrađen na servisno orijentisanoj arhitekturi (SOA), sadrži kompletan pregled svih vrsta sredstava, njihovog stanja i lokacija, kao i radne procese koji ih podržavaju kako bi se omogućilo optimalno planiranje, kontrola, revizija i usklađenost. Uz razumevanje specifičnih poslovnih procesa u različitim delatnostima, ovo rešenje nudi maksimalnu efikasnost upravljanja i održavanja sredstava, jer ima izvršnu platformu za unapređenje poslovnih procesa što podrazumeva upravljanje rizicima, promenama, učinkom zatim upravljanje rizicima koji se odnose na zaštitu I bezbednost na radnom mestu, analizu mogućih grešaka i njihovih posledica, internu edukaciju i komunikaciju kroz stvaranje baze znanja i drugo. Jednostavno rečeno, ovaj poslovni softver omogućava organizacijama da efektivnije upravljaju ukupnim resursima koji su važni za održivost svih performansi organizacije.

Centralizovano upravljanje ukupnim resursima sastoji se iz šest modula:

  • Upravljanje sredstvima organizacije (Asset Management) je modul koji omogućava efikasno praćenje i upravljanje sredstvima tokom njihovog čitavog životnog veka uključujući informacije o lokaciji, izmenama, održavanju, troškovima i ostale informacije kroz vreme u zavisnosti od predefinisanih funkcija. Sistem može da prati opremu po svim pomenutim kriterijumima čak i kada oprema menja lokaciju ili uređaj u koji je ugrađena. Pored toga, pravovremeno signalizira sprovođenje preventivnih aktivnosti čime se smanjuju ukupni troškovi održavanja.

  • Upravljanje radom (Work Management) je modul koji omogućava upravljanje planiranim i neplaniranim aktivnostima održavanja, od inicijalnog zahteva i izrade naloga do generisanja izveštaja o obavljenom poslu. Za svaku aktivnost moguće je definisati resurse (odgovorne osobe, alat, potrošni materijal), prioritete i potrebnu autorizaciju. Alati za praćenje omogućavaju detaljnu analizu utrošenih resursa, materijala i opreme kako bi se optimizovali ukupni troškovi i vreme realizacije. Grafičko upravljanje dodeljenim zadacima optimizuje utrošak rada i omogućava da osoba sa pravim kvalifikacijama bude dodeljena za određeni posao. Softver ima mogućnost aktiviranja alarma kojima se upozorava na rokove realizacije u skladu sa uslovima iz ugovora, odnosno uslovima preventivnog održavanja.

  • Upravljanje materijalom (Materials Management) je modul koji se koristi za upravljanje materijalima u realnom vremenu beležeći sve izmene, praćenje stanja na zalihama i izveštavanje. Omogućava trenutni uvid u stanje materijala uključujući tip, količinu, datum, lokaciju, vrednost pa čak I praćenje cena prevoza robe čime se proces planiranja podiže na viši nivo, a ujedno olakšava proces inventure. Upravljanje procesom nabavke (Procurement Management) je modul koji omogućava centralizovano upravljanje dobavljačima i analizu, kao i kontinualan nadzor I praćenje narudžbina. Prednost upotrebe se ogleda u automatizovanom pokretanju narudžbina, direktnoj komunikaciji sa dobavljačima I mogućnošću integracije sa postojećim računovodstvenim sistemima u organizaciji (ERP…).

  • Upravljanje servisima (Services Management) je modul koji omogućava primanje zahteva za uslugom (Service Request), njegovo praćenje, ažuriranje i prioritizaciju. Važna funkcija jeste praćenje usklađenosti postupanja sa ugovornim obavezama (SLA) i kreiranje automatskih eskalacijskih procedura. Sa servisnom smernicom mogu se implementirati ITIL smernice za incidente i probleme. Upravljanje incidentima i problemima pozitivno utiče na praćenje procesa, čime se efikasnije rešavaju problem korisnika I stvara odnos poverenja I lojalnosti. Upravljanje eskalacijama omogućava pravilno upravljanje resursima u skladu sa ugovornim obavezama i sadrži e- mail Listener opciju koja generiše servisne zahteve direktno iz elektronske pošte.

  • Upravljanje ugovorima (Contract Management) je modul koji omogućava detaljno upravljanje svim vrstama ugovora i pruža kompletnu kontrolu ugovornih odnosa sa dobavljačima, podržava nabavku, zakup, najam, garancije… Automatski izveštaji I upozorenja pomažu u praćenju realizacije posla pod uslovima ugovora definisanih sa dobavljačima. Izradom vremenskog plana podržano je praćenje plaćanja čime se smanjuju administrativni troškovi. Pored toga, sistem omogućava stvaranje hijerarhije lokacija, predviđanje potencijalnih kvarova, analizu troškova na nivou lokacija, sistema i podsistema, evidenciju i hijerarhiju kodova grešaka, uspostavljanje nadzornih tačaka u cilju praćenja troškova, izveštavanja, analiza i slično.

mPayment aplikacija

Kombinovanjem internacionalnih i regionalnih ekspertiza i iskustava, kompanija TeleGroup se, kroz saradnju sa partnerskom softverskom kućom DunavNET, bavi pružanjem usluga konsaltinga i razvoja mCommerce rešenja. Rezultat je razvoj mPayment tehnološke platforme koja omogućava plaćanje roba i usluga mobilnim telefonom. Zajedno sa Telekomom Srbija i AIK bankom, TeleGroup je učestvovao u realizaciji projekta plaćanja računa za komunalne usluge mobilnim telefonom za JKP „Objedinjena naplata“ Niš, isporučujući svoju mPayment platformu. Građani Niša od septembra meseca 2011. godine aktivno plaćaju mesečne račune mobilnim telefonom na bilo kom mestu i u bilo koje vreme. 

IT Security rešenja

CISCO Network Admission Control

Cisco Network Admission Control (NAC) je rešenje za podizanje sigurnosti računarskih mreža kojim se definiše i implementira politika pristupa mrežnim resursima. NAC-om se definiše status radne stanice po pitanju operativnog sistema (OS), ažuriranja OS-a, anti-x softvera, ažuriranih definicija anti-x zaštite, potrebnih i neželjenih procesa itsl. Moguća je integracija automatske popravke/upgrade-a radne stanice kako bi se zadovoljila definisana politika pristupa.

Na ovaj način se obezbeđuje pristup mrežnim resursima samo uređajima koji ispunjavaju sve zadate postavke od strane administratora.

Cisco NAC rešenje se sastoji iz:

  • NAC Manager – upravljanje NAC serverima, kontrola svičeva
  • NAC Server – tačka kontrole i primene pravila ponašanja
  • Switch – tačka primene pravila ponašanja, manipulacija portom
  • NAC Agent (opciono) – klijent za proveru statusa radne stanice
  • NAC Guest Server (opciono) – mogućnost definisanja pravila pristupa za gostujuće uređaje
  • NAC Profiler (opciono) – mogućnost otkrivanja, lociranja i određivanje tipa uređaja u mreži

TrendMicro Security rešenja

TrendMicro je jedan od vodećih proizvođača Security rešenja sa najviše novih i patentiranih tehnologija na polju korporativnih antivirusnih rešenja. TeleGroup kao ekskluzivni  regionlani partner ovog proizvođača poslovnim korisnicima nudi rešenja koja omogućavaju centralizovano upravljanje, upgrade, dostavljanje antivirusnih definicija kao i centralizovan reporting.

NICE Systems Security aplikacije

NiceVision

NiceVision je profesionalno rešenje za video nadzor koje pruža monitoring i kontrolu za sve institucije koje bezbednost stavljaju na prvo mesto. 
Bazirano na otvorenoj IP platformi za video nadzor obezbeđuje ekstremne performanse za bilo koju veličinu okruženja.
Kao kompletan, end-to-end sistem video nadzora, svakom komponentom  Nice Vision se upravlja iz Nice Vision Control centra. To uključuje Smart Video Recorders (SVR), naprednu video analitiku, 24x7 video sposobnosti , visoke performanse enkodera i dekodera i napredno upravljanje video sadržajem.
NiceVision je skalabilno rešenja za snimanje i upravljanje video sadržajem i može se proširiti od nekoliko kamera na jednoj lokaciji do nekoliko stotina ili hiljada kamera na više lokacija čak i za kamere visokih rezolucija. Otvorena platforma i ONVIF podrška omogućavaju jednostavnu integraciju sa uređajima različitih proizvođača.
Dostupan je u različitim paketima : eXpress, Professional i Enterprise, bilo kao isporuka ključ u ruke ili software kit koji se može instalirati na klijentski odabranom serveru ili serveru predloženom od strane NICE-a.

NICE Situator

Nice Situator, vodeće Situation Management rešenje, integriše i povezuje podatke u realnom vremenu iz različitih sistema. U isto vreme, Nice Situator koordinira najefikasnije reakcije, osiguravajući da svi u operativnom lancu znaju šta se dešava, gde se dešava i kako da se reaguje. Upravo zbog toga Nice Sitator svoju primenu nalazi u industrijama koje pripadaju različitim tržišnim vertikalama bilo da je reč o finansijskim institucijama, javnom saobraćaju, energetskoj infrastrukturi, sigurnim gradovima, javnoj bezbednosti, državnim institucijama, javnim i privatnim preduzećima itd.
Kao softver za upravljanje kritičnim situacijama, omogućava planiranje, reagovanje i analizu situacije ili incidenta, kako bi se obezbedili sigurnost i zaštita u cilju smanjenja grešaka izazvani ljudskim faktorom.
NiceSituator prikuplja različite vrste infromacija sa različitih multimedijalnih izvora i njihovim spajanjem u jedinstven sistem i identifikuje problem samo na osnovu nekoliko informacija između naizgled nepovezanih događaja.              
Nice Situator izvršava procese, automatizuje specifične zadatke i kompleksne aktivnosti i koristi se kao alat za prevenciju i blagovremeno reagovanje u kritičnoj / incidentnoj situaciji. 

NICE Inform

Nice Inform je softversko rešenje za upravljanje i rekonstrukciju događaja na osnovu prikupljanja i analize multimedijalnih sadržaja. Omogućava sinhronu rekonstrukciju događaja kroz širok spektar multimediajalnih informacija (video,glas, slika, tekst, GIS  i drugi)  i olakšava  istragu i analizu određenog incidenta.
Spajanjem različitih multimedijalnih informacija u jedinstvenu aplikaciju i interfejs formira kompletno hronološku i autentičnu sliku određenog incidenta prikazanu na vremenskoj liniji i daje mogućnost kompletne rekonstrukcije događaja  u realnom vremenu. Nice Inform je namenjen službama državne i javne bezbednosti, vatrogasnim službama, kontrolnim centrima, finansijskim institucijama i korporacijama. Primenom ovog rešenja se smanjuju troškovi, čuvaju ukupni resursi, a sa druge strane unapređuju procesi i operativna efikasnost što je u skladu sa najstrožijim zahtevima bezbednosti.

Aplikacija za automatsko prepoznavanje tablica

Do sada su aplikacije za automatsko prepoznavanje tablica mogle da se koriste samo uz upotrebu skupih i sofisticiranih kamera. Korišćenje automatskog prepoznavanja tablica na parkiralištima, u garažama i sigurnosnim aplikacijama bilo je ograničeno na upotrebu preko personalnih računara i u specifičnim uslovima za pozicioniranje kamere i jakog osvetljenja.
TeleGroup aplikacija za automatsko prepoznavanje tablica je dizajniran za rad na Motorolinim mobilnim računarima i efikasna je čak i u uslovima slabog ili osvetljenja sa jakim kontrastom, zatim uslovima pozicioniranja kamere pod raznim uglovima, kratkih rastojanja, nestandardnih oznaka pri čemu pruža izvanredne rezultate.

Ovaj proizvod u svetu uveliko koriste saobraćajna policija i parking službe u cilju automatizacije i veće efikasnosti rada ovih službi.

 

Document Management System

Jedna od glavnih premisa savremenog poslovanja jeste automatizovano, efektivno i efikasno upravljanje dokumentima. TeleGroup nudi softversko rešenje za upravnjanje dokumentima (Document Management System, DMS) koje omogućava kontekstualno prikupljanje, arhiviranje, razmenu i pretraživanje dokumenata. U zavisnosti od potreba korisnika nudimo rešenja različitih proizvođača kao što su EMC2 Documentum, IBM FileNet kao i rešenja zasnovana na Open Source Alfresco platformi. TeleGroup-ova DMS rešenja se mogu integrisati u postojeće ERP ili CRM softvere. Odlikuje ih jednostavan način kreiranja dokumenata gde se novi dokumenti kreiraju na računarskim sistemima (Office i XML aplikacije, CAD programi i sl.) a postojeći se digitalizuju i arhiviraju u DMS.

PREDNOSTI ZA KORISNIKE

  • Digitalizacija dokumenata i integracija sa industrijski snažnim imaging sistemima npr. Kofax omogućava laku translaciju postojećih arhiva u digitalni domen i smeštanje dokumenata u repozitorijum koji se lako i efikasno pretražuje.
  • Efikasno pronalaženje dokumenata kroz full-text i keyword pretragu, a metapodaci i tagovi omogućavaju i pretragu po brojnim kriterijuma, oznakama, verzijama i slično.
  • Bogatije opisivanje dokumenata kroz tagovanje i metapodatke.
  • Kontrola verzija dokumenata kroz čuvanje višestrukih verzija istog dokumenta. Prema potrebi je lako uraditi vraćanje na neku od prethodnih verzija ili dobiti odgovor na upit kada je određena verzija dokumenta bila aktuelna, ko je na njoj radio, kakve su izmene u odnosu na ostale verzije.
  • Zaključavanje dokumenata kao rešenje za konkurentni pristup je bitno kada na jednom dokumentu rade više korisnika u isto vreme. Check in/check out sistem zaključava dokument kako bi sprečio simultano ažuriranje dokumenta od strane više korisnika.
  • Podržava poslovne procese (Workflow) - omogućava automatizaciju pregleda i odobravanje dokumenata. Zna se kako teče tok dokumenta kroz poslovnu hijerarhiju, ko treba da odobri eventualne izmene, automatski se obaveštavaju nadležne osobe, daju se upozorenja ako se dokument negde "zaglavi" u poslovnom procesu.
  • Bezbednost kroz kontrolu pristupa dokumentima. Sistem omogućava fino podešavanje bezbednosnih polisa, kreiranje korisničkih naloga, grupa, uloga.
  • Automatizacija pravila pruža mogućnost prosleđivanja dokumenata kroz poslovnu hijerarhiju i njihovu automatsku obradu bez potrebe poznavanja čitavog procesa. Brojna predefinisana pravila ubrzavaju čitav postupak obrade dokumenata, štede vreme i smanjuju mogućnost grešaka.

WAN optimizacija

WAN optimizacija

TeleGroup kroz partnerstvo sa kompanijom Riverbed, koja je lider u oblasti optimizacije WAN mreža na svetskom tržištu, obezbeđuje korisnicima kompletno rešenje bazirano na softverskoj platformi Steelhead i Steelfusion. Pored toga, kompanija Riverbed u svom portfoliju nudi niz rešenja za optimizaciju aplikacija, skalabilno cloud integrisano skladištenje, upravljanje performansama mreže kao i prilagođeno i automatsko upravljanje korisničkim aplikacijama. 
Danas se na desetine hiljada organizacija širom sveta oslanja na WAN optimizaciju kao osnovu za isporuku aplikacija i prenosa podataka. Sa rešenjima za WAN optimizaciju možete postići izuzetne rezultate u pogledu performansi aplikacija i brzog prenosa podataka preko hibridnih mreža. Možete prevazići ograničenja propusnog opsega kao i geografska ograničenja, poboljšati produktivnost i omogućiti globalnu saradnju preko konsolidovanih centara podataka i distribuiranih filijala, u virtuelnom i cloud okruženju i dok ste u pokretu.


Totalno ubrzanje... veća vidljivost i kontrola aplikacija



Steelhead grupa proizvoda kompanije Riverbed, dramatično ubrzava aplikacije u nekim od najzahtevnijih okruženja. Kompanije svih veličina zavise od Riverbed proizvoda u pogledu povećanja kontrole i vidljivosti aplikacija na mrežama svojih korisnika bez obzira na aplikaciju i uređaj koji koriste ili lokaciju na kojoj se nalaze.

Ključne prednosti

  • Povećanje performansi na WAN mreži i do 100 puta kako za TCP, tako i za specifične aplikacije
  • Mogućnost odabira najefikasnijeg načina za povećanje primene aplikacija na bilo kom mestu korišćenjem “Deep Packet Inspection“ (DPI) modula koji je dizajniran tako da razlikuje poslovni i privatni saobraćaj.  
  • Smanjuje kompleksnost i poboljšava korisničko iskustvo konsolidovanjem fajlova, e-mail komunikacije, aplikacionih servera, kao i skladištenjem podataka po filijalama
  • Odlaganje skupe nadogradnje propusnog opsega mreže smanjenjem korišćenja propusnog opsega do 99%
  • Smanjuje rizik tako što omogućava brzu, elastičnu i sigurnu replikaciju kao i backup preko WAN mreže (često smanjuje vreme replikacije od jednog sata na samo minut)
  • U skladu je sa propisima kao što su SOX, HIPAA i PCI optimizujući SSL saobraćaj bez ugrožavanja end-to-end “trust” modela
  • Povećava vidljivost i kontrolu lokalizovanjem problema, pronalaženjem uzroka i najboljeg rešenja za anuliranje nastalih problema
  • Zaposlenima na udaljenim lokacijama omogućava maksimalne performanse i osećaj efikasnog rada kao da su u lokalu

Optimizacija performansi

Riverbed SteelHead rešenje omogućava organizacijama da posluju efikasnije i brže obezbeđujući im dosledan nivo usluga uz smanjenje troškova za unapređenje IT infrastrukture.   

IT konsolidacija omogućava performanse WAN mreži kao preko LAN mreže

Povratna e-mail poruka od 6.4 MB veličine preko T1 WAN mreže se isporučuje izuzetno brzo – prenos na dijagramu izražen u sekundama. Pogledajte grafikon u nastavku.

WAN optimizacija
Povratnae-mailporukaima 63 putabržiprenoskorišćenjemSteelHeadWANoptimizacije

 

Konsolidovana IT infrastruktura može pojednostaviti upravljanje, povećati iskorišćenost resursa i smanjiti troškove. Međutim, to često može da dovede do smanjenja performansi aplikacija pa samim tim i produktivnosti korisnika, čime bilo kakva ušteda postaje besmislena. Primenom Steelhead rešenja, korisnici pristupaju konsolidovanim IT resursima ne ugrožavajući performanse.

Virtuelizacija: Poslovnice “bez servera”

MS Excel, Word, PPT i EXE fajlovi ukupne veličine 25.9 MB se preko T1 WAN linka isporučuju izuzetno brzo – prenos na dijagramu izražen u sekundama.

 

WAN optimizacija
Prenos podataka se obavlja u sekundama primenom Server Message Block (SMB3) protokola. Ostvaruju se 60 puta bolje performanse prilikom uzastopnog transfera podataka korišćenjem SteelHead uređaja.

Prebacivanje servera i storidža iz poslovnica u data centre omogućava mnogo bolje iskorišćenje resursa uz istovremeno efikasnije upravljanje i veću sigurnost sistema,sa ciljem optimizacije pristupa  krajnjih korisnika Internetu kroz WAN mrežu.

Implementacija SteelHead uređaja takođe može pomoći da se optimizuju VMware® vSphere i Microsoft® Hyper-V krajnji servisi, poput štampanja podataka i IT sigurnosti.

Za rešenje ovog tipa nije potrebna kupovina dodatnih servera i komplikovana instalacija, već se u poslovnicama  ovo rešenje  veoma brzo i efikasno implementira, smanjujući pri tom zauzetost IT resursa i povećavajući samim tim produktivnost korisnika.

Prelazak u cloud

Bilo da kreirate sopstvenu Cloud infrastrukturu ili se odlučite za Outsourcing kod Software-as-a-Service (SaaS) provajdera poput Saleforce.com, Office 365 ili softvera iz TeleGroup portfolija, ograničenja mreže po pitanju propusnog opsega i odziva i dalje predstavljaju značajan problem. Činjenica da su krajnji korisnici udaljeni od podataka i aplikacija kojima pristupaju rezultira lošim odzivom aplikacija i prenosom podataka. Implementacija SteelHead uređaja je odličan način da se redukuju oba problema bez dodatnih ulaganja u skupa proširenja propusnog opsega. Jednom rečju, SteelHead  predstavlja pokretačku snagu koja omogućava integraciju u privatni ili javni cloud, a takođe, pruža mogućnost brže putanje od krajnjih korisnika do aplikacija.

WAN optimizacija

 

Mobilnost i Disaster Recovery

Riverbed rešenje za mobilnu WAN optimizaciju pomaže da se lociraju inherentni problemi distribuiranih radnih mesta, kao što su problemi odziva i nestabilnih konekcija usled promenjenih lokacija.  Ovo rešenje vam omogućava da unapredite produktivnost zaposlenih bez obzira na lokaciju na kojoj se nalaze. SteelHead uređaji obezbeđuju optimalan kontinuitet rada sistema i period oporavka pomoću beck up-a, replikacija i Cloud Storage mehanizama bez narušavanja postojeće infrastrukture – obezbeđujući zaštitu postojećih investicija.

Mobilnost i BYOD (Bring Your Own Device): Omogućavanje rada na udaljenim lokacijama

SharePoint HTTP fajl veličine 6.14 MB se putem Verizon bežične v620 širokopojasne kartice (788Kbps sa ~200ms RTT kašnjenje) prenosi izuzetno brzo – prenos na dijagramu izražen u sekundama.

WAN optimizacija
SharePoint HTTP fajl se prenosi 63 puta brže koristeći SteelHead Mobile

Obezbediti pristup mobilnim korisnicima korporativnim podacima i aplikacijama može biti problematično. Riverbed SteelHeadTM Mobilni softver proširuje ovu tehnologiju na bilo koji korisnički uređaj (PC, laptop, pametni telefon) kako bi ubrzao isporuku podataka sa bilo koje lokacije i omogućio zaposlenima koji su u pokretu veću efikasnost rada.

Kontinuitet poslovanja i oporavak od katastrofa (Disaster recovery): Poboljšana zaštita podataka

NetApp SnapMirror Network Compression aplikacija i Riverbed SteelHead WAN optimizacija preko 155 Mbps WAN – Potrebno vreme (u minutima)

WAN optimizacija
Koristeći Steelhead rešenje možete da izvršite back up podataka preko WAN mreže bez mnogo muke. Steelhead podržava rešenja za skladištenje vodećih kompanija uključujući EMC2, Hitachi Data Sistems®, kao i NetApp® SnapMirror® obnovu podataka i Disaster Recovery rešenja.

Sa ubrzanim procesom replikacije, odnosno do 45 puta bržom obnovom podataka, možete praviti češće snimke i dramatično poboljšati svoje vreme za oporavak sistema u slučaju njegovog pada. Steelhead poseduje napredne funkcije za high-end, data - center - to - data- center disaster recovery, uključujući poboljšanja za optimizovani protok, podesive kompresije i grupisanja za visoku dostupnost i skalabilnost. Možete da koristite SteelHead uređaje sa dinamičkim prilagođavanjem(maksimalna iskorišćenost propusnog opsega) režimu rada za sisteme koji zahtevaju veliki protok podataka ili korišćenje većih nivoa kompresije, deduplikacije, QoS (kvalitet servisa), identifikaciju saobraćaja i izbora putanje kako bi se ograničio uticaj na brzinu protoka podataka za druge aplikacije na WAN mreži.

Riverbed® sistem za optimizaciju

Svi SteelHead proizvodi su izgrađeni na Riverbed® sistemu optimizacije (Rios®), koji još više unapređuje ovu grupu proizvoda kroz kombinaciju TCP optimizacije, optimizacije na aplikativnom nivou protokola, izbora putanje i smanjenja vremena čekanja na pakete. Ove tehnologije, zajedno sa RiOS menadžment mogućnostima, pružaju sveobuhvatno rešenje za WAN optimizaciju preduzeća.

Hibridne mreže: Veća pouzdanost i bolje performanse aplikacije

Izborom putanje u najnovijoj RiOS (8.5) verziji, IT organizacije mogu da primene i upravljaju hibridnim mrežama koje kombinuju prednosti visoko pouzdane MPLS mreže sa prednostima interneta - sveprisutnost, cena i brzina. Ovo omogućava veću pouzdanost aplikacija, bolje performanse i uštedu u data centrima, filijalama i privatnim ili javnim Cloud okruženjima, istovremeno zadržavajući IT kontrolu i minimiziranje kompleksnosti.

Izbor putanje identifikuje aplikacije koristeći Deep Packet Inspection (DPI) modul koji je u stanju da razlikuje poslovni i privatni saobraćaj. Možete ga koristiti da usmerite aplikacije na odgovarajuće putanje preko WAN mreže i u slučaju problema sa performansama, dinamički preusmerite aplikacije kako ne bi bilo negativnog uticaja na krajnje korisnike.

 

WAN optimizacija

RiOS: Četri tehnologije

Smanjenje količine podataka

  • Smanjuje korišćenje propusnog ospega i do 99%
  • Pruža skalabilnost i patentiranu deduplikaciju
  • Radi sa TCP koji se bazira na protokolima i aplikacijama uključujući i file sharing (Windows® i NFS), email (Exchange i Lotus Notes®), CAD, veb bazirane HTTP i HTTPS aplikacije, baze podataka (Oracle®), virtuelne desktop računare (Citrix®, VMware®) i softvere za kolaboraciju (SharePoint).
  • Radi sa UDP koji se bazira na aplikacijama za prenos podataka, uključujući Signiant, Aspera i Symantec’s Veritas™ Volume replikator.

Ubrzavanje prenosa podataka

  • Smanjuje broj TCP paketa potrebnih za transfer podataka od 65 do čak 98%
  • Omogućava ubrzanje šifrovanog saobraćaja širom preduzeća
  • Obezbeđuje veću iskorišćenost linkova (mreža kao što su OC3, OC12 i metrofiber ) za HS- TCP i MX- TCP
  • Podržava satelitsku optimizaciju za TCP linkove (bazirane na SCPS ekstenzijama) preko satelitskih veza koje imaju tendenciju velikog kašnjenja, u cilju pružanja dinamičnog protoka.

Optimizacija aplikacija

  • Nudi najširu podršku za određene aplikacije modula u pogledu pružanja poboljšanja performansi i olakšavanja transporta koji se vrši na celokupnom TCP saobraćaju
  • Smanjuje broj pitanja/odgovara za pokretanje aplikacija do čak 98%
  • Minimizira “overhead” aplikacije u cilju povećanja protoka za aplikacije kao što su file sharing (CIFS, SMB2/3 i NFS), softver za kolaboraciju (SharePoint), e-mail (Exchange, Office 365 i MAPI, i Lotus Notes), veb aplikacije (HTTP i HTTPS), baze podataka (MS-SQL i Oracle), storidž i Disaster Recovery (NetApp SnapMirror)

Menadžment optimizacija

  • Omogućava lako raspoređivanje bez rekonfiguracije klijenata, servera ili rutera
  • Pojednostavljuje tekuće upravljanje pružanjem jednostavnih, ali moćnih, veb baziranih i command-line interfejsa, detaljnog izveštavanja i NetFlow aplikacija u realnom vremenu
  • Podržava širok spektar mrežnih okruženja i topologija, uključujući, ali i neograničavajući se na MPLS, VoIP, videokonferensing, QoS, VPN, satelitsku infrastrukturu, ATM, frame relay, radio linkovi i bežične mreže.

Proizvodi

SteelHead uređaji

Ovi uređaji ubrzavaju performanse aplikacija i prenos podataka kroz WAN mrežu, prevazilazeći ograničenja po pitanju propusnog opsega i geografske udaljenosti, a u isto vreme unapređujući produktivnost i globalnu kolaboraciju.

Prednosti

  • Skalabilan sistem koji se može imlementirati skladno potrebama korisnika bez obzira na veličinu kompanije
  • Riverbed SteelFusion i VSP (Virtuelna Servisna Platforma) omogućavaju potpunu konsolidaciju udaljenih lokacija
  • Implementacija traje samo nekoliko minuta bez potrebe da se menja postojeća IT infrastruktura
  • Podržava nekoliko hiljada korisničkih uređaja

Presretač - Riverbed Interceptor® 

Sa Riverbed Interceptor® uređajem lako možete uskladiti široki propusni opseg vaše mreže. Ovo rešenje omogućava formiranje grupe do 25 SteelHead uređaja sa brzinom protoka podataka do 40 GBps.

Central Management Console (CMC)

Omogućava lako konfigurisanje, praćanje, unapređenje i izveštavanje o grupama SteelHead, Virtual SteelHead i Interceptor uređajima i to sve kroz intuitivan veb interfejs. CMC je moguće isporučiti kao zaseban uređaj ili kao virtuelno rešenje što omogućava fleksibilniju implementaciju.

Virtualni SteelHead

Omogućava dodatnu WAN optimizaciju i poboljšane performanse za virtuelna okruženja zasnovana na VMware® vSphere™ i Microsoft® Hyper-V™ 2012 serveru. U virtuelnom okruženju zadržava iste benefite po pitanju performansi aplikacija i prenosa podataka i shodno zahtevima obezbeđuje povećanje kapaciteta.

Cloud SteelHead

Ovo rešenje predstavlja dodatnu WAN optimizaciju zasnovanu na pretplati za Infrastructure as a Service (IaaS) uslugu. Autorizovani serveri prosleđuju konekciju ka odgovarajućim Cloud uređajima kako bi unapredili performanse.

Prednosti

  • Podržan na Amazon Web servisima i na svim Cloud okruženjima zasnovanim na  VMware ESX platformi
  • Ubrzava migraciju i pristup Cloud-u
  • Lako se prilagođava i klonira u slučaju jako dinamičkih infrastruktura

SteelHead Cloud Accelerator

Pojednostavljuje integraciju WAN optimizacije u Cloud okruženju u cilju boljeg upravljanja isporukom bitnih kompanijskih podataka i sadržaja iz javnog Cloud-a.

Prednosti

  • Proširuje WAN optimizaciju na Cloud servise odnosno Software-as-a-Service (SaaS) kako bi upravljao prenosom bitnih kompanijskih podaka i sadržaja i osigurao vrhunske performanse samih aplikacija
  • Unapređuje performanse SaaS aplikacija kao što su Salesforce.com, Office 365®, TeleGroup Voice as a Service  i do 100 puta
  • Implementirajući Akamai rešenje i Akamai SureRoute tehnologiju redukuje se distanca, odziv i gubitak paketa

 SteelHead Mobile

Unapređuje produktivnost i korisničko iskustvo za zaposlene koji su u pokretu koristeći WAN optimizaciju za laptop računare koji rade na Windows i MAC operativnim sistemima.

Prednosti

  • Korisnicima na udaljenim lokacijama povećava brzinu pristupa fajlovima i aplikacijama za više od 19 puta
  • Lako skalira performanse mreže za stotine ili hiljade novih udaljenih korisnika
  • Upravalja polisama koje određuju pravila optimizacije po korisniku ili po grupama korisnika

SteelHead Mobile Controller (SMC)

SMC kontroler vrši upravljanje SteelHead Mobile licencama, kontroliše implementaciju, upravljanje i izveštavanje SteelHead Mobile klijentskog softvera. SMC se može naručiti kao zaseban uređaj ili se može implementirati u virtuelno okruženje, što pruža dodatnu fleksibilnost. Omogućava pregled aplikacija i WAN performansi u realnom vremenu, zatim praćenje i upravljanje licencama sa jednog mesta i konačno pojednostavljuje ažuriranje softvera generišući istovremeno alarme o stanju sistema.

Riverbed® SteelFusion™ je prva i jedina konvergirana infrastruktura koja omogućava rad WAN mreže kao da je reč o LAN mreži, a obezbeđuje cetralizaciju podataka, momentalni oporavak sistema i nizak “Total Cost of Ownership” (TCO). SteelFusion objedinjuje serversku, storidž i mrežnu infrastrukturu u jedinstven uređaj namenjen za distribuirane lokacije. Maksimalno smanjuje potrebu za nabavkom dodatnih IT resursa za korišenje korisničkih aplikacija za poslovnice sa centralizovanim podacima.

SteelFusion karakteriše prva industrijska “storage delivery” arhitektura. Korisnički pristup aplikacijama se obavlja lokalno u okviru same poslovnice dok se primarni podaci smeštaju u data centar. Ovo znatno smanjuje potrebu za nabavkom dodatne IT  infrastrukture i upravljanje kompletnim IT resursima se vrši iz data centra tj. centralne lokacije.

SteelFusion unapređuje upravljanje, back up i oporavak sistema poslovnica i obezbeđuje kontinuiran rad čak i u slučaju incidenata poput vremenskih nepogoda, požara i prekida izazvanih ljudskim faktorom.
Kompanije mogu aktivirati operativno poslovanje filijale za nekoliko minuta (umesto dana) primenom pomenutih uređaja, pri čemu se podaci smeštaju i čuvaju na centralnoj lokaciji, što značajno umanjuje TCO (Total Cost of Ownership) za filijale i udaljene lokacije.

SteelFusion se sastoji iz dve komponente:

  • SteelFusion Edge je jedinstven uređaj koji objedinjuje server, storidž, mrežu i virtuelizaciju kako bi pokretao aplikacije za udaljenu lokaciju kompanije, eliminišući potrebu za dodatnom infrastrukturom
  • SteelFusion Core je Storage delivery controller uređaj smešten u data centru, koji komunicira sa SAN (Storage Area Network) mrežom, i glavni zadatak mu je da sa centralne lokacije isporuči podatke do udaljenih lokacija.    

SteelFusion serveri namenjeni za udaljene lokacije kompanija značajno umanjuju kapitalna ulaganja i operativne troškove, kao i rizik od trajnog gubljenja podataka.

Ključne prednosti

Efikasnost

Smanjuje kapitalne i operativne troškove, pojednostavljuje održavanje IT resursa.

Konsolidacija i centralizacija

  • Centralizuje servere i storidže neophodne za poslovnice zadržavajući pri tom performanse lokalne mreže
  • Smanjuje troškove IT resursa u poslovnicama eliminišući potrebu za kupovinom i održavanjem
  • Ostvaruje bolju iskorišćenost investiranja u storidž kapacitete u data centru

Pojednostavljeno upravljanje

  • Smanjuje administrativne troškove poslovnica primenjujući standardne polise i procedure data centra
  • Centralizovano upravljanje smanjuje potrebu za intervencijama IT stručnjaka na samoj lokaciji čime se smanjuju i putni troškovi  (“ fly and fix” troškovi)  
  • Brzo i efikasno upravljanje udaljenim lokacijama iz samog data centra

Otpornost

Disaster Recovery

  • Ubrzani oporavak od pada sistema projektovanjem virtuelnih mašina iz data centra u same poslovnice
  • Sinhronizuje podatake u data centru maltene u realnom vremenu  čime se drastično smanjuje mogućnost gubitka podataka
  • U slučaju da se na udaljenim lokacijama detektuju ili predvide prekidi, u data centru se automatski pokreću virtuelne mašine

Zaštita podataka

  • Nije potrebna dodatna kupovina, implementacija i održavanje rešenja za back up podataka u pojedinačnim poslovnicama
  • Usled centralizacije podataka, njihova zaštita je poverena već proverenim “enterprise” rešenjima

Operativnost u slučaju prekida veze

  • Korisnicima se obezbeđuje neprekidan rad tako što se u slučaju problema sa WAN linkom omogućava lokalni pristup virtuelnim mašinama

Sigurnost

Smanjuju se rizici koji se odnose na podatke na udaljenim lokacijama

Kontrola

  • Podaci  u data centruse kontrolišu dok se sa visoko rizičnih lokacija uklanjaju osetljivi podaci
  • Nije moguće pristupiti podacima u slučaju ukradenih uređaja ili diskova bez administratorskih kredencijala

Enkripcija

  • Obezbeđuje sigurno skladištenje podataka koristeći AES 256-bitnu enkripciju, kompatibilnu sa HIPAA i TopSecret standardom
  • Za korisnike koji su u pokretu zaštita podataka se vrši pomoću  SSL ili IPSEC enkripcije
  • Smanjuje se rizik tako što se na udaljenim lokacijama skladišti samo ograničen broj aktivnih blokova podataka

WAN optimizacija

 

Ključne karakteristike

Objedinjujući tri tehnologije, SteelFusion omogućava lokalne perfomanse data centra za korisnike koji su na udaljenim lokacijama.

BlockStream™: Integrisana isporuka podataka sa storidža

BlockStream je patentirana tehnologija koja centralizovane podatke u data centrima projektuje u radno okruženje poslovnice.
Kombinuje tri funkcionalnosti:
1) Merodavni dodatak kešovanja blokova u samom SteelFusion Edge konvergiranom uređaju
2) Algoritam pre-fetchkoji vrši predikciju i isporuku potrebnih podataka u poslovnice, i
3) Tehnologiju deduplikacije podataka, čime se redukuje količina podataka koja se prebacuje između Edge-a i Core-a.

Steelhead®: Built-in WAN optimizacija

SteelFusion sadrži instancu za integraciju sa vodećim industrijskim rešenjem za WAN optimizaciju – Riverbed SteelHead. WAN optimizacija omogućava dalje unapređenje infrastrukture udaljenih lokacija tako što maksimalno ubrzava korisničke aplikacije i prenos podataka koristeći pri tom optimalnu mrežnu infrastrukturu i tako optimizujući troškove.

Virtual Services Platform (VSP): Virtuelizacija

SteelFusion Edge konvergirani uređaj je u potpunosti integrisao instance VMware® vSphere® hypervisor aplikacije, pri čemu je aktivan i na svim uređajima na udaljenim lokacijama. Dodatni benefit predstavlja korišćenje virtuelne platforme zasnovane na industrijskom standardu kojom se može upravljati sa postojećim alatima i kapacitetima. SteelFusion se, u aplikacijama za upravljanje VMware vSphere i vCenter Server™ jednostavno ponaša kao jedinstven uređaj.


  • Cambium Networks
  • Arris
  • polycom
  • motorola
  • cisco
  • Mitel
  • microsoft
  • ibm
  • check point
  • Blue Coat
  • nice
  • Noja Power
  • r and m